Privatumas ir naudojimo sąlygos

Sveiki atvykę į Premiumkellad.ee elektroninę parduotuvę!

Dėkojame, kad naudojatės mūsų produktais ir paslaugomis ("Paslaugos"). Paslaugos teikėjas yra Luminer OÜ. Pirkdami produktus sutinkate su šiomis sąlygomis. Atidžiai juos perskaitykite. Mūsų gaminiai yra universalūs, todėl gali būti taikomos papildomos sąlygos arba gaminio reikalavimai (įskaitant naudojimo reikalavimus).

Naudojimo sąlygos

  1. Sąlygų apimtis ir galiojimas

1.1. Sąlygos taikomos teisiniams santykiams tarp asmens (toliau Klientas) ir apsipirkimo aplinkos Premiumkellad.ee (toliau el. parduotuvė) savininko Luminer OÜ (toliau Pardavėjas) perkant prekes per elektroninę parduotuvę.

1.2. Be šių sąlygų, teisinius santykius, kylančius perkant prekes per elektroninę parduotuvę, reglamentuoja Estijos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

1.3 Pardavimo sutartis tarp pardavėjo ir kliento įsigalioja nuo mokėtinos sumos gavimo į pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą.

  1. Produktai

2.1. Prekių kainos nurodytos eurais su 20% PVM.

2.2. Produktų kainos ir prieinamumas gali keistis be įspėjimo.

2.3. Internetinėje parduotuvėje esantys prekių vaizdai yra iliustravimo tikslais ir gali skirtis nuo realių prekių. (Minimaliai ir priklausomai nuo monitoriaus nustatymo)

  1. Apmokėjimas už gaminius

3.1. Už prekes galite atsiskaityti banko nuorodomis, banko pavedimu, kredito kortele ir išsimokėtinai.

  1. Produktų pristatymas

4.1. Prekes Klientui pristato Itella SmartPOST ir Omniva siuntų automatas arba Itella SmartKULLER ir Omniva kurjeris norimu pristatymo adresu.

4.2. Pristatant Premiumkellad.ee e-parduotuvės produktus į Itella SmartPOST, Omniva siuntų automatus ir Itella SmartKULLER, Omniva kurjerį iki kliento nurodytos paskirties vietos Estijos ribose, papildomas pašto mokestis netaikomas.

4.3. Prekių pristatymas su Itella SmartKULLER ir Omniva kurjeriu Estijos viduje vyksta šešias dienas per savaitę (ES), siuntiniai pristatomi kitą dieną po užsakymo (išskyrus sekmadienį ir mažas salas). Klientas gali pasirinkti tinkamą laikotarpį siuntai gauti (9:00-17:00 arba 17:00-21:00) ir užsakyti prekes į darbą arba į namus.

4.4. Pristatymo laikas 1-14 darbo dienų.

4.5. Klientas privalo prieš pateikdamas užsakymą patikrinti pateiktos kontaktinės informacijos teisingumą, kad būtų išvengta vėlavimų ir nesusipratimų pristatant prekes. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą ir kilusius nesusipratimus, jei delsimas ar nesusipratimas atsirado dėl kliento pateiktų duomenų netikslumo ar neteisingumo pateikiant užsakymą.

4.6. Klientas, sumokėjęs už prekes, tampa prekių savininku.

  1. Grąžinimo teisė yra 14 dienų.

5.1. Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje įsigytoms prekėms turi 14 dienų sutarties atsisakymo teisę (toliau 14 dienų grąžinimo teisė), vadovaudamasis žemiau nurodytomis sutarties sąlygomis.

5.2. Pirkdamas e-parduotuvėje, Klientas sutinka su šiomis naudojimosi grąžinimo teise sąlygomis:

5.2.1. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos ir be naudojimo žymių (įbrėžimų, susidėvėjusių detalių) ir turi būti originalioje pakuotėje (Klientas privalo atidžiai ir nepažeisdamas atidaryti originalią prekės pakuotę).

5.2.2 Norėdami grąžinti prekę, užpildykite sutarties atsisakymo formą, kurią rasite ČIA . Prašymą reikia pateikti adresu info@premiumkellad.ee, kad būtų susitarta dėl tolesnių veiksmų.

5.2.3 Klientas turi fiziškai grąžinti prekę/produktus, asmeniškai atvykęs į mūsų biurą arba išsiųsti paštu mūsų adresu, kad su mūsų atstovu būtų patikrinta, ar prekė ir prekinė pakuotė atitinka mūsų grąžinimo sąlygas.

5.2.4 E-parduotuvė, gavusi grąžinamas prekes, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo gavimo, grąžina pirkėjui visus pagal sutartį iš pirkėjo gautus mokesčius. (įskaitant pašto išlaidas, kurias apmoka klientas už prekių gavimą). Elektroninė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol nebus grąžintas sutarties dalykas arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad išsiuntė prekę atgal, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

5.2.5 Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes prekių vežėjui.

5.2.6 Jei prekės buvo naudojamos ne pagal paskirtį, kuri yra būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti arba ant jų yra naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, elektroninė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą mokestį pagal prekių vertės sumažėjimą.

  1. Garantija

6.1. Elektroninėje parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiama 2 metų garantija.

6.2. Gaminiams ir dalims, kurie buvo susidėvėję, sulūžę panaudojus per didelę jėgą arba nukritę, garantija netaikoma.

6.3. Taikant garantiją, dalys, kurios yra natūraliai susidėvėjusios naudojimo metu, nėra kompensuojamos.

  1. Atsakomybė ir nenugalimos jėgos aplinkybės

7.1. Pardavėjas ir Klientas yra atsakingi vienas prieš kitą už žalą, padarytą kitai šaliai pažeidžiant šias sąlygas Estijos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatytais atvejais ir apimtimi.

7.2. Pardavėjas neatsako už Klientui padarytą žalą ar už vėlavimą pristatyti prekę, jeigu žala ar prekės pristatymo uždelsimas atsirado dėl aplinkybės, kurios Pardavėjas negalėjo įtakoti, nenumatė ir negalėjo numatyti. (force majeure).

  1. PRIVATUMO SĄLYGOS

8.1. Esame įsipareigoję saugoti savo klientų ir vartotojų privatumą. Tuo remdamiesi parengėme šiuos privatumo politikos principus, kuriuose kalbama apie klientų duomenų rinkimą, naudojimą, publikavimą, perdavimą ir saugojimą. Mūsų veikla internete atitinka visą atitinkamą veiklą ir atitinkamus Europos Sąjungos teisės aktus bei Estijos Respublikos įstatymus.

8.2. Asmens duomenų rinkimas ir naudojimas

8.3. Asmens duomenys – tai duomenys, kuriuos Premiumkellad.ee renka siekdama identifikuoti asmenį arba susisiekti su juo. Kliento sutikimu asmens duomenys gali būti renkami šiais būdais:

  • Pateikdami kontaktinę informaciją (įskaitant savo vardą, pavardę, pašto adresą, telefono numerį, el. pašto adresą) mūsų svetainėje
  • naudojantis svetaine iš kliento paskyros informacijos
  • perkant ar užsakant mūsų el. parduotuvėje (el. parduotuvė gali prašyti savanoriškai pateikti asmens duomenis ir asmeninę informaciją tam tikrose svetainės srityse. Reikalingi asmens duomenys gali būti vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, el. adresas ir telefono numeris)

8.4. Surinktų asmens duomenų pagalba galime informuoti klientus apie Premiumkellad.ee naujienas, kampanijas ir būsimus renginius. Surinktus asmens duomenis taip pat naudojame prekių pristatymui ir įsipareigojimams klientui vykdyti. Siekdama geriau aptarnauti klientą, Premiumkellad.ee gali atskleisti informaciją apie atskirus vartotojus trečiajai šaliai, teikiančiai Premiumkellad.ee paslaugas ir pagal sutartį įsipareigojusią išlaikyti bendrinamą informaciją konfidencialia. Trečioji šalis yra, pavyzdžiui, mūsų partneris, kurio užduotys – elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių pervežimas.

8.5. Surinktus asmens duomenis galite peržiūrėti, keisti ir papildyti mūsų svetainėje skiltyje „Mano paskyra“.

  1. Asmens duomenų apsauga

9.1. Premiumkellad.ee įgyvendina visas atsargumo priemones (įskaitant administracines, technines ir fizines priemones), kad apsaugotų kliento asmens duomenis. Tik įgalioti asmenys turi teisę keisti ir tvarkyti duomenis.

  1. Saugumas

10.1. Visi kliento asmens duomenys, kurie tampa žinomi lankantis Premiumkellad.ee elektroninėje parduotuvėje ir perkant, yra laikomi konfidencialia informacija. Užšifruotas duomenų perdavimo kanalas su bankais užtikrina pirkėjo asmens duomenų ir banko rekvizitų saugumą.

  1. Privatumo politikos sąlygos ir pakeitimai

11.1. Pasiliekame teisę prireikus keisti privatumo sąlygas. Pradėdami naudotis mūsų svetaine, manome, kad susipažinote su šiais principais ir su jais sutinkate. Jei turite klausimų ar rūpesčių dėl privatumo politikos ar duomenų tvarkymo, susisiekite su mumis adresu info@premiumkellad.ee

  1. Pretenzijų pateikimo tvarka

12.1. Internetinė parduotuvė atsako už Vartotojui parduotų prekių neatitikimą sutarties sąlygoms ar defektus, kurie atsiranda per dvejus metus nuo prekių perdavimo Vartotojui.

12.2. Atsiradus defektui, vartotojas turi teisę ne vėliau kaip per du mėnesius kreiptis į internetinę parduotuvę, pateikdamas sąskaitą, kurios pagrindu buvo apmokėta už prekės pirkimą.

12.3. Jei gaminys yra sugedęs, nustokite jį naudoti.

12.4. Dėl nekokybiškų prekių taisymo ar pakeitimo internetinė parduotuvė ir Vartotojas susitaria tarpusavyje. Remonto išlaidas padengia internetinė parduotuvė.

12.5. Internetinė parduotuvė neatsako už dėl Vartotojo kaltės atsiradusius prekės trūkumus, atsiradusius netinkamai laikant prekę ar naudojant prekę ne pagal paskirtį.

12.6. Jeigu prekė neatitinka keliamų reikalavimų ar atsiranda defektų, prašome atsiųsti pretenziją elektroninio pašto adresu info@premiumkellad.ee, kuriame nurodomas užsakovo pavadinimas, kontaktinis telefono numeris, užsakymo numeris ir tikslus prekės nebuvimo aprašymas. nurodoma atitiktis ar trūkumas.

12.7. Pretenzija dėl prekės neatitikimo ar defektų nustatymo turi būti pateikta per du mėnesius nuo prekės neatitikimo ar defekto nustatymo.

12.8. Visos pretenzijos peržiūrimos ir su Vartotoju susisiekiama kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo.

12.9. Vartotojas turi teisę reikalauti iš internetinės parduotuvės sumažinti pirkimo kainą arba nutraukti sutartį ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus už prekę, jei internetinė parduotuvė negali pataisyti ar pakeisti prekės, pataisyti ar pakeisti prekės sugenda, internetinė parduotuvė per protingą terminą nepašalino prekių trūkumo, vartotojui buvo sukelti nepagrįstų nepatogumų.

  1. Kitos sąlygos

13.1. Jeigu elektroninė parduotuvė atsisakė išspręsti Vartotojo skundą arba Klientas nesutinka su e-parduotuvės siūlomu sprendimu ir mano, kad buvo pažeistos jo teisės ar pažeisti jo interesai, Klientas gali pateikti skundą Vartotojų ginčų komisija arba teismas. Vartotojas gali pateikti skundą pats arba per atstovą. Vartotojų ginčų komisijos duomenys:

Adresas: Pronksi 12, 10117 Talinas

paštas: uttutus@komisjon.ee

Svetainė: www.komisjon.ee

Telefono numeris: +372 6201 920

Internetinę Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą rasite adresu: http://ec.europa.eu/odr. Šioje platformoje Vartotojas gali pateikti skundą dėl tarpvalstybinių ir vidaus sandorių.